Ankara Kahve Çikolata Festivali

ankara kahve çikolata festivali ile ilgili görsel sonucu
Ankara son zamanlarda bir festival şehrine dönüştü. Festivaller çok arttı ve ben buna çok memnunum. Mesela cumartesi günü o kadar hastayım ( bir belim ağrıyor, bir belim ağrıyor üzerinize afiyet) ona rağmen gezmekten geri kalmıyorum. Bu yüzden kimse inanmıyor hasta olduğuma:))))
Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi ve iç mekan
Ankara ATO Congressium'daydı festival. Kahve standları ve çikolata standları , firma standları vardı . Her firma ürünlerinden hazırlayıp veriyordu isteyenlere. Ama standların önü çok kalabalıktı ve sıra beklemek gerekiyordu uzun süre. Giriş 20 TL . Bence ücretsiz olmalıydı. Çünkü zaten içeride de  para ile satılıyor bazı ürünler. 
  Görüntünün olası içeriği: 3 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar ve iç mekan
Ben çocuklarla birlikte gittim. Kahveci annenin kahveci çocukları bunlar. Biz küçükken kahve içirmezlerdi bize. "Çocuklar kahve içmez" derdi annem. Hatta bana "kara kız olursun" derdi. Biz çok safmışız küçükken sanırım şimdiki çocuklar asla inanmaz böyle şeylere:)))
Otomatik alternatif metin yok.
Bu da çikolata kaplı araba:))) Bizim arabayı çikolata kaplamışlar:)))) Olsa fena olmazdı valla.
Daha çok festival olsun , ben seviyorum festivalleri:)))

7 yorum:

  1. Oh iyi yapmışsın, gezince düzeliyor insan :) Buraya gelmek istedim ama programların yoğunluğundan katılamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gezince iyileşirim ben:))) Evde olunca daha çok hasta oluyorum.

      Sil
  2. of of ya süper bişiymiş :)

    YanıtlaSil
  3. ben de oradaydım çikolata kaplı araba mis gibi çikolata kokuyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa keşke tanışsaydık:) Orası çok güzel kahve ve çikolata kokuyordu.

      Sil
  4. Güzelmiş, keşke benim olsa dediğim bir festivalmiş :-)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.