SÖZ Dizisi

söz dizisi ile ilgili görsel sonucu

Dün gece televizyonu açtığımda bu diziye rastladım. Yeni başlıyormuş. Kanalı değiştiremedim. Çok güzel ve sürükleyici bir dizi yapmışlar. Hep merak ederdim bizimkiler niye yabancılar gibi konulu dizi yapmıyorlar da sürekli zengin kız fakir oğlan dizisi yapıyorlar. Yapımcılara soracak olsanız "halk bunu istiyor" diyeceklerdir eminim. Ama bence halkta sıkılmış yeni bir şeyler arıyorlardır:))) (Halktan biri olaraktan söylüyorum).
söz dizisi ile ilgili görsel sonucu
Güneşin Kızları dizisinde zengin şımarık oğul olarak izlediğimiz oyuncu Tolga Sarıtaş burada gözü kara bir askeri canlandırıyor ve açıkçası oyunculuğunu epey geliştirdiğini düşündüm ben. Yani başarılı bir oyuncu ve gittikçe de gelişiyor. Başrol oyuncusu dizinin. İlk bölümde şehirdeki bir terör saldırısında nişanlısını kaybediyor.

İlgili resim

Yavuz'la Bahar'ın yolları Yavuz'un nişanlısı yaralanınca Bahar'ın çalıştığı hastaneye gelmesi ile kesişiyor. Başrol kadın karakter de Bahar anladığım kadarıyla.
söz dizisi ile ilgili görsel sonucu

Gizli ve tehlikeli görevlere gönderilmek üzere özel bir tim kuruluyor ve bu timdeki askerlerin hepsinin bir özelliği var ve birbirlerini asla yarı yolda bırakmayacak kişilerden oluşuyor. 
Dizinin sloganı "Gözün arkada kalmasın" . 
Dün geceki ilk bölümünde haberlerde duyduğumuz "3 şehit, 5 şehit" olarak sadece sayı olarak anladığımız şehit olma olayının gerçek boyutlarını anlatıyor ki buna toplum olarak çok ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum. Yani 1 şehit demek bir baba, bir eş, bir evlat bir dost öldü demek. Şehit olmuş vah tüh deyip geçtiğimiz şehitlerin geride kalanlarının ne yaşadığını görmeye ve daha duyarlı davranmaya ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum biraz. Toplum olarak daha çok birbirimize bağlanmaya, duyarlı olmaya ihtiyacımız var. Sadece bir kaç diziyle bunun mümkün olamayacağını düşünüyorsanız televizyonun gücünü küçümsüyorsunuz demektir. Yani demem o ki televizyon kitleleri etkileme gücü çok yüksek bir alet ve bunun en iyi şekilde kullanılması gerek.
Sonuç olarak diziyi sevdim ve faydalı buldum. Bu tarz dizilere ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum. 
söz dizisi ile ilgili görsel sonucu
Yarbay Erdem Korkmaz'ın oyunculuğunu hiç beğenmedim ilk bölümde. Kızı kaçırılıyor mesela yüzünde hiç ifade yok sanırsın kızı değil de hiç tanımadığı biri kaçırılmış. 
söz dizisi ile ilgili görsel sonucu
Üstteki resimdeki karaktere ailecek çok güldük. Dedesinin dedesi Çanakkale'de, dedesi Kıbrıs'ta Babası doğuda şehit olmuş şehit oğlu şehit. Kendisi de her çatışmaya şehit olma hayaliyle , dua ederek katılıyor. Yarbay Erdem kendisi için "birileri ona şehit olmakla intihar etmek arasındaki farkı öğretmeli" yorumunu yapıyor.

Oyuncuları da güzel seçtiklerini düşünüyorum. İlk bölüm iyiydi umarım en az bu iyilikte devam eder.
Tavsiye ederim bu diziyi . Ama ağlayabilirsiniz uyarayım.

8 yorum:

  1. Kesinlikle bayildik esimle bu diziye.Vatan millet dedinmi akan sular duruyor. 😃 İyiki anlatmissin valla.E llerin dert mert görmesin 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde çok beğendik. Milli duygularımız kabardı:)))

      Sil
  2. artık sezon ortasında o kadar çok dizi başlıyor ki bilerek bakmıyorum belki aralarında iyi olanları da kaçırıyor olabilirim....

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz diziler revaçta artık. Kanal D de de bu şekilde Isimsizler isminde dizi basladi. Abuk subuk diziler yerine bunlar gayet güzel oldu.

    YanıtlaSil
  4. ayyy anne dizisi bitsin bakabiliriim :)

    YanıtlaSil
  5. Bu dizi bence tutar.Senaryo yazarı hocamız da geçenlerde böyle bir dizi yapılması gerektiğini söylemişti.İşte yapmışlar :)

    YanıtlaSil
  6. Pek dizi izleyemiyorum ama güzel bir tanıtım olmış, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. ilk bölümü izlememiştim ama güzel görünüyor dizi hafta sonu netten izleyeyim bende :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.