Bu Şehir Arkandan Gelecek

bu şehir arkandan gelecek ile ilgili görsel sonucu
Son zamanlarda izlediğim bir dizi yok. Fringe dizisini izliyordum o da bitti. Kendime bir dizi yapmaya karar vermiştim ki "Bu Şehir Arkandan Gelecek" dizisiyle karşılaştım. Leyla Lydia Tuğutlu'yu da Kerem Bursin'i de çok beğenirim. Konusu da fena değil. İzleneybıl yani:)))) Çarşamba akşamı ilk bölümü yayınlandı henüz bir şey söylemek için erken. Konusu Türk dizilerinin olmazsa olmazı zengin kız fakir oğlan yada zengin oğlan fakir kız temelli ama farklı açılarda var gibi. Bazen dizileri sırf güzel insanlar, güzel kıyafetler, güzel evler falan var diye izlediğimizi düşünüyorum:) Günlük sıkıntılarımızdan uzaklaştırıyor, güzel şeylere bakmayı seviyoruz. Mesela "Aşk-ı Memnu" dizisini sırf o yüzden izlemiştim bir süre:))))
bu şehir arkandan gelecek ile ilgili görsel sonucu



Dizinin üç ana karakterinin tanıtımından diziye dair fikir edinebilirsiniz. 
Gelelim bu diziyi paylasma sebebime; İzlediğim ilk bölümde hoşuma giden bir konuşmayı paylaşmak. Derin Ali'ye "evin neresi?" diye soruyordu sanırım , yani muhabbet öyle başlıyor. Ali'de diyor ki; "Bir Meksika atasözü vardır "Ev toprağın üzerine kurulmaz, bir kadına kurulur" ".
Kadınlara mesaj bir cümleyi yine buldum çıkardım sırf sizler için:))))


2 yorum:

  1. Ben de izledim biraz köşesinden, bucağından ama takılmam diye düşündüm :) Tabi bana belli olmaz...
    Şu sıralarda İçeride favori dizim benim... Hem ütü de yapıyorum onun karşısında, iyi oluyor..

    YanıtlaSil
  2. Vay be... Saglam sözmüs:)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.