Trambolinle Egzersiz Videosu- by Tatiana Trévia



Trambolin dönüp dolaşıp yaptığım spor. Hem evde yapabiliyorum. Hemde çocuklar çok seviyor. Hemde eğleniyorum. Hele faydalarını bilseniz üzerinden inmezsiniz:))))
Herşey başlamak için yerinizden kalkmanıza bakıyor. O en zor ilk adımı attıktan sonra çok eğlenceli. Sürekli aynı hareketleri yapmak istemiyorum derseniz üstteki video daha eğlenceli hale getirebilir. Ben mesela dizimi açıyorum hem zıplayıp hem seyrediyorum. Ne duruyoruz zıplayalım öyleyse.


2 yorum:

  1. Bi alacam alacam alamadim su trambolinden bitane. Evde nereye koycam, zaten yerim yok diye diye alamiyorum aslinda.

    Yerim dar yani anacim;))

    YanıtlaSil
  2. Allah iyiliğini versin :D ))))))))))))))))

    eğlenceli görünüyor adaş

    sevgiler

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.