Demet Akbağ ile Çok Aramızda 8.Bölüm | Seçkin Piriler ve Meral Kaplan



Şaka yapmak ciddi bir iştir. Yani sonuçları düşünülmesi gereken , insanları aptal yerine koymayan, kimseyi rencide etmeyen şakalar yapılmalı. Şahsen Demet Akbağ'ı çok severim, gerek sanatçılığını gerekse duruşunu. "Çok Aramızda" isimli programını hiç izlememe rağmen bir programda eleştirisini dinledikten sonra yukarıdaki bölümü izledim ve çok üzüldüm. Hiç bir insan evladına yapılmaması gereken bir şaka bu bence. Şaka tanımı kapsamına da girmiyor bence bu. Eşek şakası bile diyemiyorum. Kadınlar olarak zaten aldatılan kadınlara karşı korumacı bir tutum sergiliyoruz hepimiz ama bu şakanın senaryosunu yazan kimse Seçkin Piriler'in son zamanlarda yaşadıklarını dikkate almamış anlaşılan. İnsan psikolojisi hassas bir konudur ve çok narindir. Yani demem o ki yakıştıramadım Demet Akbağ gibi saygın kişiliği olan bir sanatçıya. İzlerken utandım, endişelendim. Hiç komik değildi. Zaten insanları rencide eden hiç bir şey eğlenceli değildir. Umarım farkına varırlar ve devam edecekse program daha dikkatli olurlar. Umarım.

16 yorum:

  1. Bu programı ben de çok defa izledim.Ne yalan söyleyeyim pek beğenmedim.Artı Demet Akbağ gibi bir sanatçıyı da böyle br program içinde görmek hoşuma gitmedi.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu kişi aynı görüşte Ledushca niye devam ediyorsa hala😡

      Sil
  2. Programı bende izledim ve acaib şaşırdım , resmen sinema filmi var diyorsun oysa ortada bir film yok ... ! ve o şakar gerçekten bende hiç hoş bulmadım . Demet Akbağ şakalarını biraz daha dikkatli seçmeli ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok rencide edici olmuş Nesrin.

      Sil
  3. Şu laka programlarının hiçbirini sevmem ben zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende sevmezmisim yeni farkettim Handan

      Sil
  4. Ben hep keyifle izliyordum bu programı ta ki en son bölümüne kadar.. Seçkin Pirilere şaka diye yaptıkları bu şeyler fazlasıyla küçük düşürücüydü..

    YanıtlaSil
  5. Koyduğun videoyu azimle izledim.Şaka diye insanlara bu kadar stresi yaşatmak etik mi?Hiç gülemedim açıkçası :(

    YanıtlaSil
  6. Videoyu izlemedim bu tarz programlardan inan nefret ediyorum il duyduğum da off Demett sende mi demiştim:( yerli ya da yabancı insan hayatına mal olabilecek şaka denilen bence çok ahlaksızca bir olay gerçekleştiriliyor ve insanlardan gülmesi bekleniyor birinin düşürüldüğü kötü bir duruma neden gülelim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten eglenenler var sanırım

      Sil
  7. Saka programlari hep böyle iste. Hep baskalari magdur oluyor,rezil oluyor, korkuyor, geriliyor, üzülüyor, hatta agliyor vs. ve baskalari da buna gülüyor. Bukadari bence de hic komik degil. Bana yapilsa ne yapardim bilemiyorum.

    Demet Akbag sadece film yapsin bence, tiyatro yapsin... Böyle programlari yapacak cok insan var o piyasada. Ne gerek var öyle bir kabiliyeti böyle sacmaliklar icin harcamaya, birtürlü anlamiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmek için bu sakaya epey hasta olmak gerek Ayşe

      Sil
  8. İzlerken çok gerilmiş üzülmüştüm.. Ağır bir şaka..Şaka denmez bile eziyet diyebiliriz..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.