Truecaller Mobil Uygulama

truecaller mobil ile ilgili görsel sonucu

Bugün sizlere bir uygulamadan bahsetmek istiyorum. Cep telefonları ve uygulamalar hayatımızı ne kadar kolaylaştırıyor değil mi? Şahsen ben "eskiden ne yapıyorduk?" diye düşünüyorum zaman zaman. Artıları eksileri de var tabii ama hayatı kolaylaştırdığı da kesin. 
Truecaller uygulamasını Android işletim sistemi olan telefonlardan Play Store dan yüklüyorsunuz. Iphone içinde vardır mutlaka. Ne iş yapıyor bu truecaller onu anlatayım. Sizi kimin aradığını gösteriyor mesela sizde kayıtlı olmasa da . Kayıtlı olanları biliyorsunuz zaten:))) Kayıtlı olmayan numaraların kim olduklarını yazıyor.

truecaller mobil ile ilgili görsel sonucu

Ve bloke etme özelliği var ki en çok bu hoşuma gitti benim. Çünkü geçen yıl sonu telefon dolandırıcılığı mağduru olmuştum. Bankalardan gelen ya da 212 ile başlayıp satış için falan gibi sebeplerle arayanları da engelleyebiliyorsunuz. Mesela numara sizi ararken bir uyarı mesajı veriyor "şu kadar kişi bunu spam olarak bildirmiş" ya da "şu kadar kişi dolandırıcı yorumu yapmış " vb... gibi uyarı mesajı yazıyor. Bu numaralardan gelen mesajları da engelleyebiliyorsunuz. Bir nevi koruyor sizi.
Ben sevdim bu uygulamayı , tavsiye ederim. İstemediğiniz konuşmalarla muhattap olmak zorunda kalmıyorsunuz. 

4 yorum:

  1. anaaaa
    e hoşuma gitti valla Kadriye, tavsiye de edebilirim bunu tanıdığım bir kaç kişiye.

    YanıtlaSil
  2. aneymmmm ne güzelmiş bu Kadriye....
    Hemen indiriyim ben bu uygulamayı.
    Sağolasın ♥

    YanıtlaSil
  3. Merhaba yorumunuzu şimdi gördüm. Mail adresinizi yollarsanız en kısa zamanda sizin için bir header yapıp gönderebilirim :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.