Ununu Eleyip Eleğini Asmamışlar



Merhabalar
Eskinin 40 yaşı şimdinin 50 yaşı oldu sanki öyle değil mi? Artık kadınlar yaşlanmıyorlar sanki. Yani kendilerine dikkat eden kadınlar 10 yıl daha gayet formda olmayı başarabiliyorlar. Özellikle ünlüler. Çocuk doğuruyorlar, kırkını geçiyorlar ama hala çok güzel olabiliyorlar. Misal Demi Moore, Heidi Klum ve aşağıda fotoğrafı olan güzel anneler.
Demi Moore
DEMİ MOORE

Elle Macpherson
ELLE MACPHERSON

Gwyneth Paltrow
GWYNET PALTROW

Helena Christensen
HELENA CHRİSTENSEN

Halle Berry
HALLE BERRY
Heidi Klum
HEİDİ KLUM

Kate Moss
Kate MOSS


19 yorum:

  1. Ne iyi ediyorlar bence de. Bakıp bakıp iç çekiyoruz; ama olsun. Ders alalım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın bakımlı olmasi kendine saygı bence Fidan.

      Sil
  2. Bunlar nerelerinden doğurmuş ki bacım :)

    YanıtlaSil
  3. Handan'a katılıyorum:-)
    Eh biraz da bakarsan bağ olur misali:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçta vücutları ve dış görünüşleriyle para kazanıyorlar

      Sil
  4. Hahahahaaa :)
    Tamam vücudum böyle olmayabilir ama ruhum dinamik ayol benim :)))
    Bu arada Handana koptum ben :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Handan a çok güldüm :)))

      Sil
  5. Türk kadınını yaş değil ince düşünceli ve fedakarlığı yaşlandırıyor aslında Avrupalı bir çok aile çocukları ve ailesi ile bizim kadar ilgili değil tatil yerlerindeki yabancı bir çok anneye dikkat edin bizlere göre bir çok konuda daha rahatlar hangisi daha iyi bilemedim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Evimin Güncesi ikisininde iyi tarafları var. Ama bence biz biraz bağımlı çocuklar yetiştiriyoruz. İkisininde iyi taraflarını alıp uygulamak gerek

      Sil
  6. İşte böyle olmasada ben de türk kadını kıvrımları ile,istiyorum.
    Başarmaya az kaldı....Sanki...gibi..gibi..olacak....olacak....
    Çok iyi,motivasyon teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin Merihin Atmosferi harika sonuçlar al inşallah

      Sil
  7. İşte böyle olmasada ben de türk kadını kıvrımları ile,istiyorum.
    Başarmaya az kaldı....Sanki...gibi..gibi..olacak....olacak....
    Çok iyi,motivasyon teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  8. Hemen bahanelere geçeyim efendim.
    Biz Türk kadınıyız, kıvrımlarımız var,genetiğimiz müsait değil.
    Hem bu kadınlar zenginlik içinde yüzüyor, hep spor salonlarındalar, çoğu estetikli.
    Çocukları da bakıcılar bakıyor efendim, yıpranmıyor ki hatunlar :)
    Bu işten para kazanıyorlar mecbur böyle olacaklar efendim.
    Bu esnada ağzım yüzüm çarpıldı :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerinin hepsi doğru aslında İstanbul Hanımefendisi ama seninde dediğin gibi bahane:)))

      Sil
    2. Söylediklerinin hepsi doğru aslında İstanbul Hanımefendisi ama seninde dediğin gibi bahane:)))

      Sil
  9. Kırklı yaşlarına ayak basmış, çalışıp çırpınan bir çaresiz olarak sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :) İstanbul Hanımefendisine katılıyorum :)))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.