Abla, Ağabey,Kardeş:)

*Normal hayata yavaş yavaş dönüyoruz sanki. Allah bir daha yaşatmasın, güzel ülkemi korusun.
Günlerdir içimden hiç bir şey yapmak gelmiyordu. Toplumsal olarak büyük bir travma geçirdik ama sonraki günler için umutlu olmak istiyorum. 
*Yukarıdaki fotoğrafa sabah sabah çok güldüm . Çünkü hemen hemen her gün benzer manzaralar yaşıyorum. Kızım ciyak ciyak bağırıyor. Bir arkadaşım var, geçenlerde konuşurken çocuklarımın kavga ettikleriden ve benim çok üzüldüğümden bahsettiğimde "benimde ağabeyim vardı ve bizde çok kavga ederdik. Genelde dayak yiyen, canı acıyan ben olurdum ama bende fenaydım yani, altta kalmazdım. Ama dünyada en çok sevdiğim insanların başında gelir kendisi. Hatta evlenirken kocama demiş ki "abi ben bunu çok dövdüm, lastik top gibi, buna bişey olmuyor, rahat ol" . İnanabiliyor musun kocama dövebilirsin demiş:))))" dediğinde demek  bu işler böyle yürüyor diye düşünüp rahatladım biraz:))))
*İnsanı hayatta 2 şey gülümsetirmiş. 1. bir bebek 2. para. Bebek görüp yumuşamayan çok az insan olduğunu düşünüyorum. Sizce de öyle değil mi?

* Kardeş-abla,ağabey demişken bir anımı anlatmadan geçemeyeceğim. İki kız kardeşim var benim ama benden 3 yaş küçük olanla çok didiştiğimizden bahsederim hep. Çocukken isyan ederdim "ben abla olmak istemiyorum" diye. Bize 2 tane çikolata, şeker vb... gibi şeyler verirlerdi ve Nimo benim seçmemi beklerdi. Sonrada benim seçtiğimi istediğini söyleyip ağlardı. Sonrada annem bana "sen ablasın hadi ver kardeşine ağlamasın" derdi(neler çektim ben sayın okuyucu ahhh ahhh:)) bende vermek zorunda kalırdım. Bunun üzerine bir taktik geliştirmiştim. İstemediğimi alıyordum nasıl olsa Nimo ağlayarak elimden alacak diye. Tabi o ağlayıp alıyordu. Yiyip bitirdikten sonra "aslında ben onu istememiştim,hihihi" diyerek onu çıldırtıyordum:)))) İşte böyle güzel bişey kardeşlik:))))

13 yorum:

  1. Benden üç yaş büyük olan ağabeyim de beni baya dövmüştür.Sonra da hep şaka yaptığını söylerdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu abiler . Ama büyüdükten sonra unutmuşsundur hepsini.

      Sil
  2. Kardeşlik güzel bir şey, tartışmasız kavgasız kardeşlik olamaz ki. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varmış Esma anneleri hiç kavga etmediğini söylüyor bende onlar normal değil diyorum:))))

      Sil
  3. Hahaha, sadece istediğini temek de yetmiyor bir de söyleyip çileden çıkartmanın keyfi var işin içinde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kacırmamışsın Handan hinliğimi.Ama ne yapayım bununla yaşamanın bir yolunu bulmaliydim :)))

      Sil
  4. Benim de abimle üç yaş aram var. Ergenlik döneminde çok zıtlaşmışızdır ama en yakın arkadaşımdır her zaman. İnsanın abisi olması harika birşey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu kadar kavga edip, hatta Dayak yiyip nasıl bu kadar sevdiklerine anlam veremiyorum :)))

      Sil
  5. abla abi meselesine değil de o anıdaki abinin kocaya dövebilirsin rahat ol demesine takıldım ben ve komik bir şey gibi bahsetmesine aslında çok acı bir şey :-(( şakadır umarım ama şakası bile kötü bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende duyduğum da aynı tepkiyi vermiştim İrem ama o dediki "olurmu hiç bana birisi dokunma ilk o korur beni" sakaymış

      Sil
  6. haklısın çok güzel şey kardeşlik :)))
    benim de bir abim bir de erkek kardeşim var
    anılar öyle çok ki
    ben de hep kavga ederdim abimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense senin kavga ettiğini hiç hayal edemedim Fatma:) çok zarif buluyorum ya seni ondan sanırım

      Sil
  7. çok eğlenceli buldum yazınızı, çok benzer olayları ben de yaşardım kardeşlerimle. en büyük abla olmak zor ve yorucudur :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.