Gülhan Şen Evlenmiş

Sevdiğim bloggerlardan www.seyhandan.blogspot.com da okudum bu haberi. Aslında eski bir haber Eylül ayında evlenmiş çünkü ama "Bunlarda İlginizi Çekebilir" de gördüm bu haberi.

Gülhan kim diyenleriniz olabilir. Gülhan benim bu dünyada kıskandığım yegane kişi:))) Yani tanımayıp haset haset baktığım tek insan. Her faniye nasip olmaz benim kıskançlığıma mazhar olmak efendim. Gülhan'ı neden kıskandığıma gelirsek. Gülhan televizyonda bir program yapıyor. "Gülhan'ın Galaksi Rehberi" isminde . Dünyayı geziyor ve üstüne para alıyor. İşte bunu çok kıskanıyorum. Ne güzel bir iş Allahım. Her yeri görüyorsun ve sana gez diye para veriyorlar. Yazarken bile kahroluyorum... Mesela çok güler yüzlü bir kız Gülhan ve espirili bir anlatımı var ama ben izlerken "ne var bende güler yüzlüyüm, ne var sanki ben de komik komik anlatırım , hah şimdi bu çok mu komik(komik olsa bile kıskançlık insanın gözünü kör espiri anlayışını yok ediyor) vb.... yorumlarla izliyorum programı. Eşim bana gülmekten ölüyor "gözlerini kısıp "nereye gitmiş gene bu kız" diye bir soruşun var kameraya çekip "kıskançlığın peak noktası diye youtube'a koyacağım"" diyor. Severek izliyorum ama kıskanıyorum kardeşim Allahın bildiğini kuldan mı saklayacağım. Ben de onun gibi gezip anlatmak istiyorum ve üstüne de para almak istiyorum.
 
Gelinlikte pelerinli falan güzelmiş yani. Deli kız çılgın çılgın poz vermiş. Delileri çok severim aslında.  Yönetmen Alper Mestçi ile evlenmiş. İkisinin birlikte düğün fotoğrafını bulamadım.Alper Mestçi'nin tek fotoğrafını buldum altta. Ne diyelim allah mutlu etsin zaten hamile kalır yapamaz bir süre sonra o programı. O zaman belki de bana teklif ederler:))))

14 yorum:

  1. Kim kıskanmaz haklısın valla. Bu yaşta ben bile kıskanıyorum şu gezi programı sunanların hepsini de, keşke ben olsam onların yerinde diye :) Oysa üç saat yol gitsem oram buram ayh vayh yapıyorum :P :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ruh yaşlanmıyor ki Çınar. Ben yaparım diye düşünüyorum ölene kadar :))))

      Sil
  2. Çok severim :) Allah mesut etsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Tülin ben de seviyorum ama kıskanmama engel olmuyor bu sevgi:)

      Sil
  3. BEN DE SEVERİM O TATLI ÇATLAK KIZI :))
    ALLAH MUTLU ETSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah mesut bahtiyar etsin inşallah maviannem.

      Sil
  4. Ahahahaaa :) Fesatlıktan öleceğiz bigün vallahi :)
    Bi aralar Acuna diyordum ben bu programmı yapıyor allasen, ben alasını yaparım diye. Sonra adam aldı başını gitti :))
    Şimdi bir kız daha var... Bak ismini unuttum. Çocuğuyla geziyor. Hemde daha bebe :) Bu aralar onun tahtına göz diktim ben. Hem oğlum büyük, daha elverişli ahahaa :))
    Gülhan'ın yerini de sen kap olsun bitsin işte :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz daha müsaitiz aslında dimi Şebo. Büyüttük çocuklarıda. Gülhan'ın işi bana teklif edecekler ben inanıyorum. İnanırsak olur bence:)))))

      Sil
  5. gülhan şeni kıskanmayan mı var ayol, haklısın sonuna kadar, hatta ben eminim ondan çok daha az paraya yaparım o işi :))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende karın tokluğuna çalışırım sanki Seyhan ama işi kaptıktan sonra öyle demem. İnsanoğluyuz işte nankörüz:)

      Sil
  6. Bende çok severim Gülhan'ı . Aynı formatta program yapan çok insan oldu ama onun programının tadı bir başka. Yeni bölümlerin geç saatlerde olması nedeniyle her hafta takip edemesem de tekrarını buldum mu asla kaçırmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatım tarzı çok doğalda ondan bence Yeliz:)

      Sil
  7. Güzel kızlar, tatlı hanımlar... Hem yazıyı hem de yorumlarınızı tebessüm ederek okudum. :))) Yaptığım iş çok şükür ki bana çok az insana nasip olan bir imkan verdi ama emin olun görünen güzel kısımlarının arkasında görünmeyen zorluklarını da bilseniz "bırak bırak ya ben eve dönüyorum" diye söylenmeye başlardınız bir iki ayın sonunda... :) Yani davulun sesi uzaktan çok hoş gelir insana diyeyim özetle ben ve konuyu kapatayım.. Çünkü işin sihrini, hayallerinizdeki yerini bozmak istemiyorum sonuçta, siz gene de keşke ben de gezi programı yapsam diye ümidinizi canlı tutun elbette, kimsenin bunu sizden almaya hakkı yok! :D Ama 9 senenin sonunda aileme, eşime ve kendime zaman ayırmak için ne kazandığım parayı, ne gezmeyi, ne de ekrandaki kariyerimi gözüm gördü ve ara verdim ben mesela bu sezona. Çünkü sevdiklerinle, arkadaşlarınla zaman geçirmeye hasret kalmanın; onların mutlu günlerinde, acı günlerinde yanlarında olamamanın ne demek olduğunu anlatamam şu an size... Tüm güzel sözleriniz için çoook çok teşekkür ediyorum ve gönlünüzden geçenlere kavuşmanızı diliyorum canı gönülden. Ama espri gereği ve tatlılıkla yazılsa da naçizane küçücük bir önerim var herkese: Hayatınızdan "kıskançlık" lafını ve duygusunu çıkarın, (ki bana sürekli söylenen şeydir:) onun yerine "imrenmek", "özenmek", birinden "ilham almak" güzeldir mesela. Onun gittiği yoldan gidebilmek için güç almak ve kendi yolunu çizebilmek güzeldir mesela... Kalbimizi ne kadar berrak tutarsak o kadar güzel şeyler girer içeri.Hepinizi öpüyor ve sevgilerimi iletiyorum.

    Bana Instagram ve Twitter'dan @Gulhan_Sen profilinden ulaşabilirsiniz...

    Gülhan Şen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok tatlısın Gülhan . Yorumuna çok mutlu oldum . Hiç kıskanç degilimdir ki ben . Ve eminim senin yaptığın işi 3 ay yapamam . Sadece gönül gezdiriyor hayal kuruyorum :))) kiskanmiyorum imreniyorum sana😀😁 instagramda takipteyim zaten. Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.