Hakettiğiniz Maaşı Size Hiç Kimse Vermeyecek- TEDX | Casey Brown



Casey Brown'ın TEDX konuşmasını paylaşıyorum sizlerle. Ben beğendim ve durup düşündüm. Durup düşünmeme vesile olan konuşmaları, filmleri kitapları çok seviyorum. Casey Brown diyor ki ; "Hakettiğiniz maaşı size hiç kimse vermeyecek, bunu siz talep edeceksiniz. Eğer işinizden daha fazla maaş almak istiyorsanız öncelikle kendinize sormanız gereken sorular var. "Ben ne gibi bir değer yaratıyorum?" Yani kendi değerinizi tanımlayıp talep edeceksiniz" Ve kadınların erkeklerden daha az maaş almasıyla ilgili olarak ta diyor ki "Amerika da aynı işe erkekler 1 dolar alırken kadınlar 80 cent alıyor. Arada ki 20 centlik kaybı da kadınlar kabullenmiş maalesef". 
İzlemenizi tavsiye ederim. Ted X konuşmaları insanlara yeni vizyonlar kazandırıyor. 

2 yorum:

  1. Çok doğru. İnsanlar kendi değerini kendileri belirliyor.
    Taş hikayesine benziyor bu durum. Bir taş pazarda 2, müzede 200, kuyumcuda 2000, antikacının elinde 20000 $ değer görür. ve nerede ne kadara satılmak istediğine sen karar vereceksin.

    YanıtlaSil
  2. Bu yillardan beri süregelen bir kabullenis. Umarim zamanla degisir.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.