İştah Kesen Çay Tarifi ve Yaşasın Yemek Yemek Diyenler:)

Yaşasın yemek yemek ile ilgili görsel sonucu

Yaşasın yemek yemek:)))) diye diye kilo alıyor insan. Son 3 gündür öyle bir iştahlıyım ki ağzını geveleyen birini görsem "ne yiyorsun bana da ver" diyorum:)))) Yemek yeme hastalığına tutuldum gene:( Her ayın belli bir dönemi hormonlardan olsa gerek iştah patlaması yaşıyorum ve dua ediyorum "Allahım şu dönemi kilo almadan geçireyin ne olur?" diyorum:))) Çünkü bu dönem almazsam karada ölüm yok bana:))))
Yaşasın yemek yemek karikatür ile ilgili görsel sonucu
Kızkardeşim Bursa'da yaşıyor, eğitim için Ankar'ya geldi 2 günlüğüne. Bu iki günde benim iştah patlaması yaşadığım bir dönemdi. Kız kardeşim bana "abla sana ne oldu sürekli yiyorsun" dedi. Tokat gibi geldi bu cümle. Yani aslında farkındaydım ama sanki iyice uyandırdı beni:))) 
Yaşasın yemek yemek karikatür ile ilgili görsel sonucu
O halde iştah nasıl kapatılır?" yazalım dedim google'a ve bir tarif buldum. Onu paylaşayım dedim :)
Benim gibi iştahım biraz kesilsin isteyenlere ve kendime bir hayrım dokunsun:)))

İştah Kesen Çay Tarifi:

-1 tatlı kaşığı mate çayı
- 1 tatlı kaşığı ıhlamur
- Yarım yeşil elma kabuğu

2-3 bardak suda kaynatıp yemeklerden 5-10 dakika önce içilerek tüketiliyor. 

20 yorum:

  1. Of yaaaa, yesek yesek kilo almasak.

    YanıtlaSil
  2. Bu tarifta güzel ama ben daha kolay basit bir şey yazayım.
    yağsız süt ısıt üstüne tarçın ya da sadece ayran.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yüreğimin iklimi deneyeceğim

      Sil
  3. Karikatürler çok güldürdü :)

    YanıtlaSil
  4. Ah Kadriyeciğim, neredee öyle çay içip de bizim iştahımız kesilecek😂😂😂 Biz o çayın yanında börek yeriz yahu😂😂😂

    YanıtlaSil
  5. bu çayın işe yarayacağından emin misiniz?
    Sevda Şahin haklı ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh emin olsam sabah akşam başka bir şey içmem valla :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Herkeste var dimi ben uzaylı değilim? :))))

      Sil
  7. Sadece çayla olmuyor tabii ama mate detox da yaptiriyor o açidan iyi.

    YanıtlaSil
  8. Karikatürler müthiş ;)) Zerrin Özer'in "Hep bana"şarkısı dilimde; "...çok yiyerek zayılasam..." ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istahim çok açık olduğu zamanlarda bende hep o şarkıyı söylerim Aytül

      Sil
  9. fast food yiyorum bu ara bende :(

    YanıtlaSil
  10. ay mate çayı içiyom hatta instaya koydum geçen pek tatsız bişi yaaa :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.