Ufak Tefek Cinayetler

ufak tefek cinayetler ile ilgili görsel sonucu

Dün akşam Ufak Tefek Cinayetler dizisini izledim. Bu sezon izlediğim 2. dizi ama yeni başlayanlardan izlediğim ilk dizi. Çok kapılmak istemiyordum aslında ama bana tarzı Tatlı Küçük Yalancılar dizisini hatırlattığı için merak edip izlemeye başladım. Yine o formatta bir dizi. 

ufak tefek cinayetler ile ilgili görsel sonucu

Dizide ki Merve karakteri çok kötü bir karakter izleyenler bilir. Aslıhan Gürbüz rolünü çok iyi yapıyor, izlerken sinirleniyorsunuz ona. Daha önce Yahşi Cazibe'de oynuyordu. Ama burada rol yeteneği bariz göze çarpıyor. Bade İşçil aşırı zayıf bence. Güzel aslında ama biraz daha kilo alsa. Oyunculuğunu da ilk kez izliyorum iyi bence o da. Gökçe Bahadır'ında izlediğim ilk dizisi. Biraz soğuk ve mesafeli buldum ama o da başarılı. 
ufak tefek cinayetler ile ilgili görsel sonucu
Ama en çok Mert Fırat'ı beğendim. Yıllardır tanıyor olmama rağmen bu rolüyle çok karizmatik ve çok yakışıklı buldum kendisini. 
ufak tefek cinayetler ile ilgili görsel sonucu
Oyuncular başarılı, senaryo iyi ama ben diziyi izlerken geriliyorum. Bu kadar kötü insanlar olabilir mi? diyorum. Böyle bir dünyaya inanmak istemiyorum. Özellikle kadınlar. Hiç biri mi dost değil? Hepsi entrika peşinde. Samimi değil, hatta kötü. İkinci bölümde komiser "olayları dinledikçe kadınlardan korkmaya başladım" gibi bir cümle söylüyor. Bence de bu diziyi izleyen erkekler kesinlikle kadınlardan korkarlar. 
ufak tefek cinayetler ile ilgili görsel sonucu

Sonuç olarak dizi kadınlar hakkında çok güzel mesajlar vermiyor. Hep entrikacı, iş çeviren ve diğer kadınları asla sevmeyen bir profil çiziyor. İzliyorum ama bu mesaj beni çok rahatsız ediyor. 

31 yorum:

  1. Ben de severek izliyorum
    Ve şöyle diyorum içimden "Allahım bu kadar kötü niyetli iki yüzlü insanlardan beni koru"
    Var böyle tipler bilirsin
    Tam ibretlik
    Mutlu olamama durumu ve her zaman içten gelen bir kötülük yapma hadisesi
    ne fena

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah maviannem.

      Sil
  2. Dizi ve filmdeki kötüler, gerçek hayattakilere bakınca çok masum kaldılar bence ...

    YanıtlaSil
  3. Maalesef böyle hemcinslerimiz çok.İş hayatına bakmak hatta aile içine bakmak yeterli bazen.Ben izlemiyorum diziyi aslında Gökçe Bahadır'ı çok severim.Hemen tüm dizilerini izledim , bu hariç.Çünkü KADIN ı izliyorum.Onda da aman bir kızkardeş var, düşman başına..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlar imparatorlar gibidir hiç dostları yoktur demiş bir filozof Mehtap.

      Sil
  4. neredeyse her dizinin sonu taa en baştan belli oluyor. bu sebeple hiç birini izlemek bana keyif vermiyor. bu dizi entrikalarla dolu olması ve gidişatın sond erce karmaşık olması sebebiyle beni kendine çekti doğrusu. düzenli izlemiyorum ama izlerken merak duygusunun ortaya çıkması hoşuma gidiyor. öte yandan kadın erkek açısından verilen mesajlar vs tamamen sana katılıyorum. ama sonuç olarak bir dizi diye baktığımdan takılmıyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Televizyon çok güçlü insan davranışlarını etkileme konusunda. Yani dizi de olsa etkisi büyük .

      Sil
  5. Çok doğru aynı şeye dün akşam filmi izlerken ben de düşündüm. Böyle kadınlar var mıdır acaba diye...

    Tespitlerinizin tümüne harfiyen katılıyorum. İyi seyirler ve iyi gerilmeler diyelim o zaman filmin takipçilerine :))

    YanıtlaSil
  6. ben severek izliyorum ama her izlediğimde kafam karışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ediyorum ama izlerken üzülüyorum, geriliyorum işte.

      Sil
  7. Geriliyorum ben de bu diziyi izlerken ama vazgeçmiyorum da izlemekten :)) Tüm kadınlar entrikacı izlenimi bırakıyor evet haklısın... Ama etrafımızda böyle kadınlar da şaşırılacak derecede fazla sanki ;)

    YanıtlaSil
  8. Tam olarak konusu ne?Polisiye mi?Ben de rastlamıştım bu diziye,ilginç geliyor,bir ara izleyeceğim ama polisiye mi konusu?
    Eğer polisiye ise,Çember kadar güzelse izleyeceğim çünkü şu an en iyisi o.
    Teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polisiye sayılmaz aslında. Bir cinayet var ve polis sorgusu esnasında yaşananların anlatılması. Liseden yakın 4 arkadaşın hayatları, kıskançlık, ihanet,entrika falan var.

      Sil
  9. Yalnız işin ilginç yanıda bunların hepsi zengin kadınlar. Demekki zenginlerden dost olmaz gibi bir izlenimde var 😀

    Ama seviyorum diziyi ya. İzleyemesemde tekrarlarına bakıyorum. Değişik olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zengin ama mutsuz mesajı da var bence.

      Sil
  10. merhaba
    hediyeleşme etkinliğimizde arkadaşımız size adres bilgisi için ulaşamamış .iletişim bilgisi verir misiniZ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım ama buradan da yazayım kardelenolurum@gmail.com

      Sil
  11. Bir tek internet üzerince Çi dizisin izliyorum.Bilmiyorum bu dizileri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bunu da izlemelisin Yurdagül psikolojiye dair güzel saptamalar yapabilirsin.

      Sil
  12. Kadriye kızım. En saçma yorum beniki olacak belki ama şeffaf biriyim, göze alıyorum bu konudaki cehaletimin kötü görünmesini. Ben bayağı senelerdir her gün mutlaka televizyonda suretini bize zoraki izleten malum kişi yüzünden, televizyondan çok soğumuştum. Ama bu sevmiyorum demek değil. Bir cumartesi di,zim var, fox'ta, bir de yeni keşfettim, o var; etti iki. Halk tv,yi seyrederim çoğunlukla. Ama ben bu oyuncuları tanıyorum ve severim kendilerini. Dizinin adını, hangi kanal ve hangi günlerde olduğunu yazar mısın? Ben böyle katil ruhlu kadınları severim. Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç saçma değil Ece Ablacığım o kadar çok dizi var ki bilmemiz mümkün değil hepsini. Ben aynı tarz olanları eleyip farklı olanları izlemeye çalışıyorum. Salı günleri star tv de 21:00 dwe başlıyor. Ama önce youtube dan ilk bölümlerini izlemeni tavsiye ederim. Anlaşılmayabilir çünkü. Sevgiler.

      Sil
  13. Ben izlemediğim için uzak kaldım galiba ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Entrikacı kadınlar var , olaylar olaylar:)))

      Sil
  14. Bir arkadaşım izle dedi ama bir türlü izleyemedim açıkçası Türk dizileri çok uzun, ben sadece bir tanesini takip ediyorum o yetiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizi nispeten daha kısa Gül . 23:00 da bitiyor. Diğerlerinin bitmesi 24:00'ü bile bulabiliyor.

      Sil
  15. MERHABAA benim sayfama da göz atarsan sevinirim hoşcakalın

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.