Anne Kimdir?

ANNE KİMDİR?    (Tüm anneler okumalı harika bir anlatım)



Ne Kadar Üzsen De 10 Dakika Sonra Seni Affeden Zarif Bir Memeli Türüdür...

Yağlı Bile Olsa Tiksinmeden Saçını Okşayan,Kucağına Yatıran, Öpüp Koklayan Tek Varlıktır...

Meleğin Süt Verebilenidir...

Yarasın Diye Muhallebinin İçine Ciğer Katarak Çocuğuna Yediren Manyaklık Derecesinde fikir üretendir..

Yemek Yemeyen Çocuğun Dikkatini Çekmek İçin Elindeki Tencere Ve Tavalarla Maymunluk Yapabilen Kişidir,Kafayı Çocuklarıyla Bozmuş,Göbek Bağı Kopsa Da Yürek Bağı Asla Kopmayan,Sevgi Dolu Fedakar İnsan Dişisidir...

Bulaşık,Ütü yada başka işler yaparken Bile Otomatik Olarak Çene Çalan,Kendi Kendine Konuşan,Kadın Dırdırı Denen Mereti Erkeklere Daha Küçükten Belletendir...
Yemek Uzmanı,Düzen İnsanı,Bilgili,Kültürlü Her Şeyi Bilen Şahsiyettir...
Yavrularını Yol Tarafından Değil,Kaldırım Tarafından Yürütendir...
Dizi Dizi İncidir Lakin Gerektiğinde Laf Sokma Dalında Da Birincidir...
Sevgiliden Ayrılma Haberi Verildiğinde,'Amaaan Ben Sana Daha Güzelini Bulurum' Diyebilen Komik Bir Karakterdir...
'Oğlum Aradım Yoktun Ben De Mesaj Atayım Dedim Sana.Gelince Ara Beni Emi Aslan Evladım Kara Börülcem Benim Öptüm Annen , Şeklinde Mesajlar Atabilen,Teknolojiyi Israrla Reddeden, Kabullenemeyen,Kafasına Göre Yorumlayan Bilişim Düşmanıdır AMA..

AMA Dünyanın En Güzel Kucağına Sahip,En Güzel Kokan, Harikulade Bir Varlıktır...

Olmadık Yerlerde İyi Ki Doğurmuşum Ulen Seni!' Diyen Ve Benim Hatırıma Benimle Freddy Mercury Dinleyen Bir Sabır Ağacıdır...

Evlatlarını Asla Ayırmayan,Aynı Zamanda Birbirinden Koruyan Güç Abidesidir...

Evde Bir Yere Uzandığınız An Orada Temizlik Yapacağı Tutan, Temizlik Konusunda Kayışı Kopardığından Temizlikçi Gelecek Diye Evi Temizleyen Balans Ayarı Kaçmış Temizlik Kaynağıdır...
Mutfakta Yaşayan,Evde Herkesi İdare Eden Bir Tür Canlıdır...
Sevginin Güçlerini Birleştirdiği Sonsuz Bakiredir!
Oğlunun Damat-Kızının Gelin Olduğunu Görünce,Çocuğu Mezun Olunca,Çocuğu Gol Atınca,Çocuğu Hasta Olunca,Çocuğu Askere Gidince,Asmalı Kabağı Seyredince,Dolar Yükselince Velhasıl Buna Benzer Bir sürü Şeye Ağlayabilen,Bu Mesajı Okurken Duygulanıp Gözleri Dolabilen,Ağlamaya Meyilli Bir Yapısı Olan Duygu Pınarıdır...

Uzakta Dursa Da Yakın Hissedilen,Canı Hep İstenen,Asla Vazgeçilmeyen,Dizinin Dibinde Olmak İstenen,Evlatların Varlığını Varlığına Armağan Edebileceği,Islak Kuru Ama Heeeep Duygulu Tek Kadın Modelidir..tüm sevdiğim anneler 😘👋❤

21 yorum:

  1. Hahahaha, bayıldım :) Her bir cümleye yürekten katılıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. değişik bir varlığa dönüşülüyor anne olunca:))

    YanıtlaSil
  3. Hahahhaaaaa süpermiş bu Kadriye ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinden bir şeyler buldun değil mi Şebo?

      Sil
  4. Annelik bir kadının başına gelen en güzel şey bence iyi doğdum un yanına iyi ki doğurdum ekleyebilen en güzel his. Bu arada Blog keşif etkinliğinden geliyorum g+ ve blogtan takipteyim bana da beklerim www.masalzehra.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu dünyada en çok anne olmayı sevdim diye bir söz var ya Esra yürekten katılıyorum ona. Bu arada sanada geldim:)

      Sil
  5. Kendimi anneliği beceremeyen biri olarak görmeme rağmen, listedekilerin çoğunu yapmışlığım vardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneliğin bir yöntemimi var da beceremiyorsun ki? Öyle düşünme bence. Her annelik kendine hastır Nil.

      Sil
  6. Hahaa ay harikaydı buu. Henüz muhallebi ciğer kısmını yapamasamda cici bebeye yumurta peynir pekmez katanlardanım ben 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cici bebe, yumurta,peynir pekmezi bende yaptım. Yapmayan anne var mıdır ki?

      Sil
  7. Size katılarak anneler kanatsız meleklerdir diyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  8. Anayız biz ana ;)
    Annelik mucizesini herkesin tatmasını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede isteyen herkes yaşasın annelliği inşallah Aytül.

      Sil
  9. Çok güzel anlatmış, annem canlandı sürekli gözümün önünde. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hem annem hem kendim canlandı gözümde.

      Sil
  10. nasıl da güzel anlatmış anneliği kim yazmış acaba?

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.