Blogger Buluşması - Ankara


Hafta sonu www.dahamutluyuz.com blogunun sahibi Yurdagül arkadaşımın organize ettiği Blogger Buluşması'na katıldım. Biraz kısa kalmak zorunda kaldım ama merak ettiğim bloggerları tanımak çok güzeldi. Mesela Bücürük ve Ben , Merih'in Atmosfer'i , Cafe Tigris'i blog dünyasına girdiğimden beri takip ediyorum ve genelde buluşmalarda pek görmemiştim. Zaten cafe tigris buluşma için Eskişehir'den geldi. Beyda'nın Kitaplığı'da Eskişehir'den geldi. Beyda'nın oğlu Emre en küçük bloggerdı aramızda. Her yaştan blog yazarı vardı :)

Ankaralı blogger
Yurdagül epey heyecanlıydı. Organizasyon gerçekten zor bir iş. Laf aramızda insanlarla uğraşmanız gereken her iş zor:))) Çünkü insanlar birbirinden çok farklı. İstekler, talepler farklı ve değişkenler. "Herkesi memnun etmeye çalışırsan hiç kimse memnun olmaz" diye bir söz vardır , severim bu sözü. Yani herkesi memnun etmek mümkün değil. Ama arkadaşım gayet güzel kalktı bence işin altından:) Ben kendi programımın yoğunluğundan ona çok destek olamadım. Ama bende her yere yetişmeye, herkesi memnun etmeye çalıştım bu hafta sonu:))) Bir yandan misafir, bir yandan çocukları havuza götürdüm bir de eşim anahtarını unutunca düşündüğümden daha erken ayrılmak zorunda kaldım buluşmadan. Ama bir sonraki olursa herkesle daha uzun sohbet etmek istiyorum:)
İnstagram'dan tanıdığım Çocukla Ankara, "Anneysen Süper Kahramansın" kitabının yazarı "bir tutam ayça", Sibel'in Hobi Dünyası da buluşmaya gelmişlerdi. Onlarla da yüz yüze tanışmak harika oldu. 

Ankaralı bloggerlar
Bu Ece Abla'nın buluşmamıza gönderdiği çiçek. Ne kadar zarif bir davranış, bayıldım Ece Abla:) (Ece Evren)
Derya'nın spor günlüğü blogunun sahibi Derya'da bize bir video göndermiş. Teşekkürler Derya:)))
Yani gelemeyen ve gönülleri bizimle olan blogger arkadaşlarımız da vardı.
Güzel bir buluşma oldu. Hepsini tanıdığıma memnun oldum.


29 yorum:

  1. Sizi tanımak beni de çok mutlu etti keyifl nice buluşmalara sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevindim. Tekrar görüşmek dileğiyle....

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim bu güzel yazın için :) Keşke daha fazla kalabilseydin aramızda :) Öpüyorum seni arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim arkadaşım. Daha çok kalabileceğim nice buluşmalara inşallah.

      Sil
  3. Bizde seni tanıdığımıza çok mutlu olduk. Teşekkürler. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Sizinle tanışmak beni memnun etti, tekrar başka bir etkinlikte görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yine görüşürüz Mücahit daha uzun sohbet etmeliyiz bence:)

      Sil
  5. zarif ve güzel insanların kurduğu dostluk köprüsüne kocaman bir alkış benden.
    Daha güzel günlerinizi de paylaşmayı diliyorum

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke İstanbul ekibi de gelebilse yada bizde İstanbul'a geliriz aslında. Yüzyüze tanışmak güzel olurdu adaş:)

      Sil
  6. Gurur duydum Kadriye'ciğim kendi adıma çok teşekkür ediyorum, Karpuz Apartmanı'na da beklerim o halde:))))Gerçekten güzel bir buluşma oldu, ben de seni merak ediyordum iyi ki, geldin, iyi ki tanıştık. Sana, Yurdagül'e, herkese çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karpuz Apartmanının müdavimiyiz biz zaten kızımla:)))

      Sil
  7. Bir sürü güzel yütek bir araya gelmişsiniz,çok özendim,çok da sevindim Kadriye.Darısı hepimize .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'ye geşdiğinde sende katılsan keşke Sevda:)))

      Sil
  8. Güzel kalpli insanlar, herkes çok içten görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kalplileri başka bir güzel kalpli tanıyabilir ancak:)))

      Sil
  9. Böyle buluşmalara çok özeniyorum vallahi..ne güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  10. Sadece sohbet , güleryüz ve samimiyet çatısı altında meydana gelen bu buluşmanın devamını dilerim ne mutlu size.....

    YanıtlaSil
  11. ne güzl olmuş ayrıca Ece ablanın çiçekler pek güzel :)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzeldi :) Umarım en yakında tekrarı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi güzel insanlarla tanışmak çok güzel Sinem:)

      Sil
  13. Heyecanınıza uzaklardan ortak oldum.

    YanıtlaSil
  14. Güzel bir buluşma olmuş, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.