Kadın Uyandı: Leyla Alaton at TEDxIhlasCollegeED



Son zamanlarda Leyla ALATON'un konuşmalarını izliyorum youtube'dan. Çok güzel bir rol model bence kendisi. Bir programda iki tane oğlunu nasıl yetiştirdiğini sordu sunucu , Leyla ALATON'da dedi ki; "feminist yetiştirmeye çalışıyorum" . Cevabı çok hoşuma gitti. Genel olarak kadının güçlü olmasını, maddi özgürlüğü olmasını çok önemsiyor ve destekliyor. Kız kardeşlik olayını destekliyor. Yani kadınların birbirini kıskanmaması, destek olmasını savunuyor. "Her zaman işi daha güzel, eşi daha zengin , kendisi daha güzel bir kadın olacaktır, bunun sonu yok. O yüzden kıskançlık çok gereksiz, enerjimizi birbirimizi desteklemeye harcamamız gerek" diyor. Aynen katılıyorum:))))


6 yorum:

  1. Yazıya katılıyorum ama erkek çocuklarının yetiştirilme şekliyle ilgili düşüncesini eşitlikten yana olarak düzeltiyorum kendime göre....

    YanıtlaSil
  2. Üniversitede gelmişti okula, insan onca senede hiç mi değişmez.

    YanıtlaSil
  3. Böyle bir kadın ırkı var mıdır ki?

    YanıtlaSil
  4. Kadriyecim sana ve ailene mutlu bayramlar diliyorum canım ♥
    Konuyla çok alakasız oldu gerçi ama bayramını şimdiden kutlamak istedim :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ara ben de TEDx konuşmalarını baya izliyorum.Güzel anektotlar oluyor :)

    YanıtlaSil
  6. Hiç izlememiştim videosunu. Ama verdiği mesajlara bakılırsa izlenesi demek ki. Teşekkürler paylaştığın için. <3 Sevgiler. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.