Markanızı Nasıl Pişirirsiniz?

markanızı nasıl pişirirsiniz ile ilgili görsel sonucu

Olağan D&R ziyaretlerimden birinde "Markanızı Nasıl Pişirirsiniz?" adında ki yukarıda fotoğrafını görmüş olduğunuz kitaba rastladım. O gün bir sürü kitap aldığım için "bunları okumadan almayayım" düşüncesiyle almaktan vazgeçmiştim. Sonra o kitapların birini bitirdim ve diğerini yarıladım ama dayanamayıp kitabı almaya karar verdim.
Kitabın bu kadar ilgimi çekmesi kadın girişimciler için yazılmış olması:) Kadınlara faydalı olma niyetindeki her şeyi seviyorum. Kadınların birbirlerini daha çok desteklemeleri gerektiğini düşündüğüm için özellikle sevdim bu kitabı.
markanızı nasıl pişirirsiniz ile ilgili görsel sonucu

Kitabın arkasında yazan tanıtım yazısı bu. Tasarımı, içindeki resimleri  ve anlatım tarzı çok güzel. Sizinle konuştuğunu düşünüyorsunuz Yazar Banu Samancı'nın. Kitabı aldıktan sonra internet sitesini keşfettim. Burada yardım ettiği kadınların başarı hikayelerini de okuyabiliyorsunuz.
Aslında sadece bu kitabı alıp yapmak istediğiniz fikirlerinize uyarlayarak bir marka oluşturmanız mümkün ki artık günümüzde birbirinin taklidi olmayan, özgün ürünler,tasarımlar ve markalar trend. Yani siz niye bir marka olmayasınız ki? Bu soruyu yazar da soruyor ve diyor ki:""keşke deneseydim" demenizi istemiyorum, bu yüzden bu kitabı yazdım".
Kadınların güçlü olması ve iyi hissetmesi gibi bir misyonum olduğundan ve güçlü olmak demek çoğunlukla maddi anlamda özgür olmak demek olduğu için kadınların girişimci olmalarını can-ı gönülden destekliyorum. Sevgili Banu Samancı'ya da buradan teşekkürlerimi gönderiyorum. İyi ki böyle kadınlar var ve arttıkça daha da güçleneceğiz. 
Kitabı almanızı kesinlikle tavsiye ediyorum. Ama isterseniz önce web sayfasını ziyaret edebilirsiniz. www.banusamanci.com

Kitaptan alıntılarla yazımı noktalıyorum. 
"Ben hayallerini gerçekleştirmiş mutlu kadınların , mutlu bir toplum yaratacağına inanıyorum. Biz kadınlar her şeyi güzelleştirebiliriz. Hepimiz özeliz; hepimizin içinde gün yüzüne çıkmayı bekleyen harika fikirler var. Zaman geçiyor ve bir yerden başlamak lazım. Bu yer bu kitap olabilir. Biz karar verirsek değişim zaten başlar. Neden şimdi olmasın?"

"Bir ülkenin kadınları ne kadar mutluysa, o ülke o kadar mutludur. Birlikte ülkemizi daha mutlu bir yere taşıyabiliriz"

5 yorum:

  1. çok güzel yazı olmuş emeğinize sağlık sizide bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ediyorum seni zaten, okuyorum ve çok beğeniyorum yazılarını.

      Sil
  2. Gözüme çarpmamıştı bu kitap , önce siteyi ziyaret edeyim hemen...

    YanıtlaSil
  3. Makarnanızı nasıl pişirirsiniz diye okuyarak bir yere varabiliyor muyum bilemedim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de ilk makarna diye okudum. Ben anca makarna pişiririm zaten :(

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.