Satır Arası Mim

Sevgili arkadaşım Yurdagül yani www.dahamutluyuz.com blogunun sahibi beni mimlemiş. Teşekkür edip hemen cevaplamaya başlayayım diyorum.
bloggerkarikatür ile ilgili görsel sonucu

1-) Bugüne kadar bloguna gelmiş, seni en çok etkileyen (hayal kırıklığına uğratan ya da çok mutlu eden) yorumu paylaşır mısın ?

İlk yorumlar beni çok heyecanlandırmıştı. Pek kötü yorum almadım hatta sadece 1 tane aldım diyebilirim. Kadınlarla ilgili yazdığım bir yazıda biraz müstehcen sayılacak karikatür paylaşmıştım. O yazıma "edepsiz" diye bir yorum yazmışlar. Etkiledimi ? pek sayılmaz. Sadece kötü sayılabilecek bir yorum almanın o kadar da kötü olmadığını düşündüm:)))
bloggerkarikatür ile ilgili görsel sonucu

2-) Okuduğunda seni günlerce etkisi altına alan kitap var mıdır?Varsa hangisidir?

Holografik Evren kitabı mesela beni çok etkiledi. Düşüncelerimizden oluşturduğumuz dünya fikrini bilimsel olarak açıklamış.  Birde Nietsche Ağladığında kitabını yıllardır unutmam. İki kitap oldu ama bir sorun olmaz herhalde.
dönüm noktası karikatür ile ilgili görsel sonucu

3-) Hayatında dönüm noktası olduğuna inandığın bir gün,an ya da yıl var mı?

Anne olduğum an diyebilirim herhalde. İçimdeki anaç kadınla tanıştım ve bir başka varlık artık canımdan değerli olmuştu, birdenbire. 
Her an kararlar veririz ve ben bazen basit bile olsa farklı bir karar verseydim her şeyin ne kadar farklı olacağını düşünürüm. Yani sonsuz sayıda olasılık:))))

Bende mimliyorum o halde.
Ayna Hikayesi
Gazeteci N.G.
Meltem Sert
Küçük Mucizelerim

7 yorum:

  1. Cok keyifli bir mimdi , zevkle okudum, ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir mim olmuş, efendim, kaleminize sağlık! :)
    Ve teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Sağ ol arkadaşım bekletmeyip hemen yazdığın için.Bir de satır arası blog sahibi mimi yaparken ilk görseli kullanmamızı rica etmiş.Ben unuttum onu yazımda :( Diğer arkadaşlar bu ricayı yerine getirirse sevinirim :)
    Son olarak şunu söylemek istiyorum müstehcenlik zaten hayatın içinde.Bazen karikatürlerde ben de kullanıyorum ve etkili oluyor.Dozunda olunca sorun yok,kimsenin kimseye de hakaret etmeye hakkı yok,okumazsın o kadar.

    YanıtlaSil
  4. Holografik evren benimde okumak istediklerim arasında hatırlatma oldu teşekkürler ☺

    YanıtlaSil
  5. Hahaha edepsiz ha, ama canım öyle paylaşımlar yapılır mı Kadriye :)

    Anne olmak insana boyut değiştirtiyor, değil mi :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve mimi keyfile okudum :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. yorumlar gelince naıl da mutlu oluyoruz ama
    bu karikatürü sevdim
    okunmuşum ve birine dokunmuşum diye düşünüyor insan
    birçok dostum oldu bu sayede
    şahane bir şey bence yazıp yorum almak
    okunmak
    sevgiler iyi tatiller

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.