İnstagram'dan Seçmeler

Son zamanlarda bende İnstagramcı oldu, kızıyordum blogunu boşlayanlara. Ama ne demişler "ayıpladığını yapmaan ölmezmişsin" .İnstagramdan seçmeleri sevgili Şebnem yapıyordu. Ondan ilham aldım. Çaldım yani Şebo:)



3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla beni en etkileyen cümleyi paylaştım. Empati yaptım. Kesinlikle evlat acısı anneler için ölümden beter bir duygu olmasına rağmen engelli bir çocuğu olan anne bunun için dua ediyor. Allahım nasıl büyük bir fedakarlık.


İnstagramda ya da sosyal medyada son zamanlarda çok moda olan "Hayırlı Cumalar" ı paylaşma sebebim bir araştırmadan bahsetmekti. Araştırmaya göre cuma günleri dünya nüfusunun mutluluk oranı %11 oranında artıyormuş. Yani her cuma %11 daha mutlu bir dünya oluyor:)))


Bursa'dan Ankara'ya eğitime gelen arkadaşımla bir akşam yemeği. Uzun yıllar geçti görüşmeyeli ama sanki o kadar zaman geçmemiş gibi sıcak ve durup dinlenmek bilmeden bir sohbet oldu. İnsan yaşlandıkça köklerini daha bir arar oluyor. O yüzden çok sevdiğim Sezen Aksu şarkısı gibiyim diye düşünüyorum. "Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem, gitmem. Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir".


"Bir yandan çorba yapıp bir yandan da bezelye yemeği yapıyorum . Yalnız şu soğan sorunsalını hala çözemedim. Mesela ezogelin çorbasına biraz pembelestireyim Soğanları dedim yandilar😠 o zaman dans dedim bezelyenin Soğanlarını yakmayayım, bu seferde üzerinde yuzuyorlar pek diri oldular. Allahım beni türlü yeteneklerle yaratmışsın şükürler olsun da kocamın istediği soğan pişirme altın oran modunu koymayı unutmuşsun sanırım . Ya da Murphy kuralları is başında yine. Yani bir şeye ne kadar titizlenirseniz o kadar berbat olur😭😳😤😩" yazmışım.


Bu karikatürü bir arkadaşım whatsupptan göndermiş. "Bana bir şey mi demek istiyor acaba?" diye düşündüm. Sonra da "yok canıııım" dedim:))


5 yorum:

  1. Bezelyeyi bir türlü sevemedim ben de :(

    YanıtlaSil
  2. Ahahahaaaa :))
    Bak şahane olmuş işte Kadriye...

    Karikatüre koptum yalnız ahahaaaa :))))

    YanıtlaSil
  3. ayy instagramdan uzun süredir uzak biri için de hasret giderme olsun bu post ;)

    YanıtlaSil
  4. Karikatüre çok güldüm 😊

    YanıtlaSil
  5. O en bastaki söz beni cok etkilemisti ve ben de cok özel bir hikayemi anlatmistim orada bununla ilgili, biliyorsun... Görünce yine bir hos oldum...

    Evet, instagrama laf söyleyip sonradan müptelasi olanlarda bugün :)))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.