Atatürk Hava Limanı Terör

patlama

Tam 10 tane patlama olmuş. Türkiye güvenli bir ülke değil imajı verilebilecek en iyi yer Atatürk Hava Limanıydı. Keşke başarılı olamasalardı. Ölenlere allahtan rahmet yakınlarına sabır diliyorum. Ayrıca bunun son olmasını can-ı gönülden istiyorum.

[Haber görseli]

Sosyal medyada okuduğum "Atatürk Havalimanında taksiler kişi başı 100 liradan yolcu taşıyor ve sadece yabancı turistleri alıyorlar" haberi ile dehşete düştüm. Ne zaman bu kadar vicdansız oldunuz? Fırsatçılığın bile bir vicdanı olmalı.

Sosyal medyadaki paylaşımlardan bazıları :

- Atatürk Havalimanı'nda taksiler kişi başı 100 liradan yolcu taşıyor ve sadece yabancı turistleri alıyorlar.

 - Havaalanında mahsur kaldık. Taksiciler sadece turistleri alıyor. Bizlere ya 200 verirsiniz ya da almam diyorlar! Havalimanında patlamadan canımı zor kurtardım. Eve gitmek istiyorum, taksici 200 liraya götüreceğini söylüyor. Ne biçim ülke bura ya!!!!

- Taksi 4 kişi binin taksi metre dışında bir kuruş fazla talep eden olursa ağzını burnunu kırın hukuken suç değil..

- İnsanlar can derdindeyken taksi şöförleri taksimetreyi 100 dolardan açıyomuş gerçekten hayretler içerisinde insanlığın ölmesini izliyoruz ya

- Taksi şoförleri 100 dolar karşılığında eve götürüyormuş. Doğruysa Allah yedirmesin o parayı.

10 yorum:

  1. Şaka mı bu ya , para almazsın bile böyle durumlarda , nasıl bir vicdansızlık bu ..
    ben tv karşısında izlerken gözlerim doldu ne yapacağız diye düşünüp dururken bu okuduklarım beni dehşete düşürdü...

    YanıtlaSil
  2. Sanırım sözün bittiği yer burası oluyor...

    YanıtlaSil
  3. Sanırım çoğumuzda benzer duygular var; geçmiş patlamalara bir daha bakmak ve ne oluyoruz demek!!!

    YanıtlaSil
  4. bu listede de her gün şehit olan askerler vede bomba yüklü aracın şehre ulaşmasını önlemek için kendileri birlikte havaya uçan köylülerimiz yok....

    YanıtlaSil
  5. brüksel havaalanı patlamasında taksiler insanları BEDAVA taşımışlardı. Lafa gelince onlar elin gavuru. Bence biz menfaatte çıkarcılıkta gavurunda gavuruyuz!!!

    YanıtlaSil
  6. Lanet olsun demek günaydın bugün nasılsınız demek kadar hafif ve anlamsız geliyor artık
    Beter cümleler beter işler olmalı ...

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar çok patlama olmuş. Biz unuttuk çoğunu ama hangi ana evlatsız, hangi çocuk anasız babasız kaldı bilinmez...
    Yazıyı ilk açtığımda neyi umut ettim biliyormusunuz taksilerin yaptıklarının doğru olmadığını yazacağınızı öyle çok istedim ki ülkemde insanlığın ölmediğini bilmeyi :( Yazık çok yazık...

    YanıtlaSil
  8. Ateş düştüğü yeri yaktı gene...ölen öldüğüyle kaldı maalesef...Herkesin canının sağ olduğu, Sağlıkla,güzelliklerle dolu mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Bu yüzden vicdanlı çocuklar yetiştirmek çok önemli :(

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.