Tatil ve DEHB

Yarı yıl tatilinin gelmesine çok sevindim. Çünkü ben de projemi bitirdim ve hak ettim bu tatili. Yarın çocuklarla Kıbrıs'a gidiyoruz. Kardeşlerimde gelecekler. Kocişleri götürmüyoruz "yalnız kadınlar ve çocuklar:)" Aaaa pardon 13 yaşında erkek sayılır yani oğlum var bir tek. O kadar kadın başımızda bir erkek gerek tabi:) 

Bu arada projemden bahsetmek istiyorum biraz. Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun ilaçsız tedavi yöntemleri. Son zamanlarda bu konuyu çok duymaya başladık. Daha sonra ayrıntılı olarak yazacağım ama eğer çocuğunuza hiperaktivite teşhisi konduysa önce ilaçsız tedavileri denemelisiniz. Çalışmam sürecinde yaptığım araştırmalarda özellikle Amerika'da artık ilaçsız tedavi yöntemlerine başvurulduğunu ve devletin bu tedavileri desteklediğini gördüm. Ve ilaç kullanımının yol açabileceği sorunların boyutlarının çok büyük olduğunu gördüm. Şimdi bu konuyla ilgili ailelerle çalışmaya başladım. İsterseniz buradan da yardımcı olabilirim. Çünkü çocklarımız bizim için çok değerli ve onları korumak bizim görevimiz. 


 
Bir süre yazamayacağım ama sizleri okurum. Dönünce görüşmek üzere...

15 yorum:

  1. Küçük adam kendinizi güvende hissetmenizi sağlayacaktır eminim :) Bunun dışında, iyi insanlar yetiştirmenin herkesten önce ailenin sorumluluğu olduğuna inananlardanım. Eğitimcilerden mucizeler beklenir; ama eğitimcinin güç bela edindirdiği iyi bir davranış ailedeki kökleşmiş kötü alışkanlık karşısında sönüp gitmeye mahkumdur yazık ki... Kıbrıs'ta gönlünüzce dinlenmenizi, keyifli vakit geçirmenizi diliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fidan. Kesinlikle anne baba olmak dünyanın en zor işlerinden biri diye düşünuyorum. İnşallah dinlenirim .sevgiler canım

      Sil
  2. hiperaktif olmayan çocukları bile hiparaktif deniyor. bu da büyük bir sıkıntı gerçekten

    YanıtlaSil
  3. çocukların enerjisini boşaltması için alanlar oluşturulmalı..
    iyi tatiller

    YanıtlaSil
  4. Allah tüm anne babalara kolaylik ve sabir versin diyorum. Özellikle de öyle "kicinda kurt olan":) cocuk sahiplerine...

    Iyi tatiller diliyorum Kadriye, tadini cikarin insallah.

    YanıtlaSil
  5. İyi tatiller ne güzel kız kıza takılmak. İlaçsız yöntemler her zaman ön planda olmalı. Söz konusu çocuklarımızın sağlığı.

    YanıtlaSil
  6. İyi tatillerrrrr :) Bol bol gez, bol bol dinlen...
    Keyfini çıkart...
    Sonra da geldiğinde ballandıra ballandıra anlat bize olanları... Söz kıskanmayacağım ♥

    YanıtlaSil
  7. Projenin konusu süper. Umarım birçok aileye çözüm olur. Başarılar. İyi tatiller tabi bir de. ;)

    YanıtlaSil
  8. Harikasınız... Huzurlu ve güzel vakit geçirmenizi dilerim :)

    YanıtlaSil
  9. iyi tatiller. Biz de gelebiliyor muyuz acaba :)

    YanıtlaSil
  10. son yayının görünmüyor canım

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.