Salma Hayek'in Gençlik Sırrı

Merhabalar
Hafta sonu Pazar Sürprizi izlerken duydum bu haberi. Hemen sizlerle paylaşmalıyım diye düşündüm. Salma Hayek 48 yaşındaymış ama maşallah hiç öyle durmuyor ve botoks bile yaptırmamış. Hiç estetik yokmuş yüzünde.



Hürriyet Gazetesinin haberini paylaşıyorum sizlerle:
 "Güzel oyuncu "gençlik sırrının" tarifini de verdi: "Bir miktar inek kemiğini alıp saatlerce pişiriyorsunuz. Sonrada içine bir çorba kaşığı elma sirkesi ekleyip günde bir fincan içiyorsunuz."
Hayek, bu karışımın içeriğinde jelatin, yağ ve kemik iliği bulunduğunu belirterek "Bu da cilt dokunuzun, saçlarınızın ve tırnaklarınızın yeniden yapılanmasını sağlıyor. Bu karışım tamamen kolajen kaynağı" dedi.  Düzenli olarak tükettiği bu karışım sayesinde botoks yaptırmak zorunda kalmadığını söyleyen Salma Hayek "Botokstan korkuyorum. Asla denemedim" diye konuştu.

 

Salma Hayek iş spor yapmaya gelince gençlik yıllarından beri kardiyo yapmadığını anlattı. Kendisini hiç kimsenin koşu bandı üzerinde göremeyeceğini anlatan Hayek "Gençlik yıllarımda kardiyo yapmadım ve şimdi de yapmayı düşünmüyorum. Bunun iyi bir şey olduğunu ve yapmam gerektiğini biliyorum. Ama ben yoga seviyorum" dedi. Salma Hayek, 50 yaşını geçmesine karşın hala genç görünmeyi başaran meslektaşı Tom Cruise'a da gönderme yaparak "O da benim kemik suyu çorbamdan yapıyor olmalı" diye konuştu."
Şahsen ben denemeyi düşünüyorum. Kemik sağlığımız içinde çok önemli. Salma Hayek'e de maşallah diyorum başkada bir şey diyemiyorum. Bir de darısı başımıza diyeyim:)

3 yorum:

  1. Gerçekten yaşını hiç göstermeyen kadınlardan demek sırrı kemik iliğiymiş ilk defa duyuyorum denesem mi :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında çorba gibi yenmeyecek birşey değil denemek lazım :D Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok beğeniyorum bu kadını çok genç görünüyor ve doğal. çorbasını bizde denemeliyiz arkadaşlar :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.