Hayat Sen Plan Yaparken Başına Gelen Şeylerdir......

Hayat Sen Plan Yaparken Başına Gelen Şeylerdir......
   
 Bazen sanki hayat insanı omuzlarından tutup sarsıyor "kendine gel, saçma sapan şeylere üzülme, her an her şey olabilir, her şey insanlar için" diyor. Ben neden mi bunu yazdım şimdi. Çünkü beni 3 gün önce omuzlarımdan tutup sarstı kendisi. Kızım hastalandı ve acil ameliyat olmak zorunda kaldı. Ve ben hayatta hiç bir şeyin sevdiklerimden daha değerli olmadığını bir kez daha hatırladım. Aslında bildiğimi ve hep şükrettiğimi düşünürdüm ama daha fazla bilmem gerekiyormuş herhalde. Başıma gelen her şeyden almam gereken mesajları alıp yoluma devam etmeliyim. İnsan en sevdikleriyle sınanırmış. Bir arkadaşım dedi ki "en sevdiğin şey ne bu hayatta?" hiç düşünmeden "çocuklarım" dedim. O da bana "çocuklarınla sınanırsın o zaman" dedi. Tokat yemiş gibi olmuştum. "Hayır öyleyse sevmiyorum o kadar çok" dediğimi hatırlıyorum. Hani derler ya "Allah düşmanıma bile vermesin" aynen hiç kimseye vermesin inşallah.

 


9 yorum:

  1. Ah canım benim... Çok çok geçmiş olsun. İyi misiniz şimdi?
    Evlat kadar özel, evlat kadar can birşey varmı ki bu dünyada... Hakikaten bizi evlatlarımızla sınamasınlar... Tekrar geçmiş olsun canım. Bizi habersiz bırakma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi çok iyi çok şükür. Ona birsey olacak diye öyle korktum ve üzüldüm ki hiç bir şeye benzemeyen bir acı.

      Sil
  2. geçmiş olsun,herşey hızlıca yoluna girsin,bi daha da olmasın.
    amin.

    YanıtlaSil
  3. Coooook gecmis olsun! Hastane koridorlarinda perisan olmak nasildir bilirim. Allah acil sifalar versin. Insan hem icten yoruluyor korkudan ve üzüntüden hemde distan yoruluyor ordan oraya kosturmaktan, aglamaktan, millete laf anlatmaktan. Bir an önce gecer umarim. Arkadasin dedigide cok kötü, biri bana öyle söylese ondan nefret ederdim herhalde, nekadar dogruda olsa, cok acimasiz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadıklarımı anlatmışsın resmen viva. Teşekkür ederim. Ağlamaktan ve millete laf anlatmaktan öyle yoruldum ki. Neyse ki geçti Allah hastanedekilere sağlık yanındakilere de güç versin inşallah.

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Hiç bir anneye yaşatmasın Allah. İnşallah çabucak geçer eskisinden daha iyi olur sağlığı

    YanıtlaSil
  5. Allah çocuklarımızı korusun.. Geçmiş olsun Kadriyecim..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.