Şeyda Coşkun Doğum Yapmış

Şeyda Coşkun doğum yapmış. "Eeeee bize ne" diyebilirsiniz. Ama demeyin. Hiç olur mu bize ne?
ŞEYDA COŞKUN DOĞUM YAPTI 
Ünlülerin yaşam koçu Şeyda doğum yaptıktan 3 gün sonra yukarıdaki fotoğrafı paylaşmış. Görüldüğü üzere 3 gün önce doğum yapmış bir kadından çok spor yapan bir manken gibi görünüyor. İşte bu fotoğrafın sosyal medyada çok konuşulmuş ve fotoğrafın altına yapılan yorumlardan bazılarını paylaşmak istiyorum.


"-Ne çabuk ayaklanmışsınız! 

-Lohusalık sizlerde farklı demek ki... 

-Bizimkiler 40 gün kilodan yatıyor anlaşılan

-Ben 40 gün kendime gelemedim, nasıl bir şeydir bu!

-Perşembe günü doğurup, pazartesi fotoğraf paylaşan anca Şeyda Coşkun olurdu zaten..

-Olmaz öyle şey!"

ŞEYDA COŞKUN DOĞUM YAPTI 
Bence de "olmaz böyle bir şey" arkadaşlar. İlk bebeğimi doğurup 2 gün sonra hastaneden eve geldiğimde tartıldım ve sadece 5 kilo zayıfladığımı görünce yıkıldım resmen. Toplam 17 kilo aldığım düşünülürse 12 kilom kalmıştı:( Çocuk 3 kilo 50 gram doğmuştu. Bazı gıcık arkadaşlarım doğumdan sonra bana "aaa bir tane daha var galiba onu doğurmayı unutmuşsun" gibi saçma espiriler bile yaptılar. Yani normal bir insan evladı kadın,değil 3 gün sonra 40 gün sonra bile Şeyda gibi görünmez. Hayır sadece kendimden bilmiyorum. Doğumundan bir kaç gün sonra bir çok kadın gördüm. Aynı benim gibiydiler. Valla Şeyda gibi görmedim hiç. 
Peki böyle mi olmalı? Yani "doğurdum bitti hemen eski halime dönmeliyim" gibi bir stres mi olmalı hayatımızda? Niye yaaaa. Benim doğumdan sonra düşüncelerim, kaygılarım kendimden uzaklaşmış bebeğe yoğunlaşmıştı. Önceliğim o olmuştu vücudum değil. Rejim falan yapmayı hiç düşünemedim çünkü sütüm azdı. Bol bol yedim bebişimi doyurabilmek için. Ama emzirdiğim süreçte çok güzel de kilo verdim. Ama kilo vermek gibi kaygılarımı ötelemiştim. Önce bebeğim doysun, büyüsün, sonra kilo veririm" diye düşünmüştüm ki halen öyle düşünüyorum. 
Yapmayın hanımlar kendinize bunu. Kimsenin yapmasına da izin vermeyin ne olur.Kilo alacağım kaygısıyla hamilelik ve emzirme esnasında rejim yapmayın. Sağlıklı beslenin her zaman tabi ki ama kilo almamak için de kendinize ve bebeğinize eziyet etmeyin. Yani bir kadının en güzel zamanları, kadın olduğunu hissettiği en özel zamanlar hamilelik ve emzirme dönemi. Bu dönemi de estetik kaygılarla kendimize zehir etmenin ne alemi var. Tamam Şeyda Coşkun çok hoş görünüyor. Eeeee. Ne yapalım. Aferin. O hanımefendi bundan para kazanıyor. Biz her türlü güzeliz kızlar. Şimdilik bu kadar.

                                                                                             Sevgiler..................

15 yorum:

  1. Bir an doğrumu acaba diye bakakaldım :)))
    Sağlıklı olmak ve bebeği emzirnek bence de en önemlisi ...
    Ben hala oytunun ikizini karnımdan cıkartamamış olabilirim mesela :))))

    YanıtlaSil
  2. önemli olan kilo almamak değil ki. önemli olan sağlık. eskiden annem anlatırdı köyde doğum yapan kadınlar her önüne geleni yiyemezmiş mesela. ama o şartlarda o çocuklar gayet sağlıklıymış. bence aman çocuğum aç kalmasın, aman gelişsin, aman kilosu iyi olsun diye her şeyi yemek daha saçma. annelik psikolojisi çok başka bir şey. ama cidden bizim kadınlarımız kendilerini çok çabuk salıyor. tabi ki kilo aldım aman tanrım diyip bebeği arka plana atıp yemeği kesmek asla savunulamaz. ama sanmıyorum ki şeyda coşkun böyle yapsın. kadının kaygısı yok ki zaten hamileyken de normal kilodaydı. annelerimiz 52 53 kiloyla doğuma giden insanlar. e almadığı kiloyu verme gibi de bir kaygısı olmadığına göre? :)

    Kısadan hisse sağlık önemli. Çok yemek değil, yerinde yemek önemli. aksi halde bebeğimiz sağlıklı olsun derken sağlığından etmemek lazım allah korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle senin dediğin de doğru Fashion Gurusu. Ama benim söylemek istediğim aslında hemen hemen aynı şey. Sağlık her şeyden önemli. Estetik olmaktan önemli. Mesela şu aralar genç kızların ölüm diyeti gibi diyetler yaptığını duyuyorum. Değinmek istediğim buydu.

      Sil
    2. evet anladım zaten sadece bunu da belirteyim istedim. Çünkü çevremde de var ye babam ye. sadece sağlıksız ve bilinçsizce kilo alıp sağlıklarını bozan insanlar hamileliğin arkasına sığınıyorlar o yüzden. çok güzel yazmışsınız.

      bir de bu kadın sporcu. o yüzden hemen ayağa kalkması çok normal. sporun da etkisini es geçmemek lazım. :)

      Sil
  3. Ben 47 ile hamile kaldım. 9 kilo aldım.Dogumdan 40 gün sonra 49 kiloydum. 10 aydır emziriyorum.Herseyi yiyorum ve spor yapıyorum. Kilom 43. Doğumdan sonra rahmin eski halini alması en az 10 gün sürüyor. Kate middleton bile hastaneden çıkarken hala hamile gibiydi hatırlayan vardir. Ben 3 günlük olduğuna inanmıyorum açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin Bahar. 40 günün sonun da bende 10 kilosunu vermiştim ama tatlı krizlerimden dolayı ve kendimi çok ta sıkmamamdan ötürü olsa gerek eski halime dönmem 3-4 ay sürdü.

      Sil
  4. Metehan'da onbeş gün sonra normal pantolonuma girmiştim, sezaryenle doğurduğum halde. Akşam doğum yapmıştım sabaha evde ayaktaydım.

    Ama Bilgehan'da ters köşey yatmıştım:-) 4 200 bebek doğurup doğumdan dönüşte üç kilo vermiş olan ender garibanlardan biriydim. Üstelik metabolizmam uykusuzluğu da alışmıştı, bir sene sonra rejimle mejimle dirhem dirhem gitti o kilolar:-)

    Ben onbeş günde toparladıysam bu hatun da olabilir bence. Bir arkadaşım altı kilo alıp girmişti doğuma, çıktığında hamile kalmadan önceki halinden daha zayıftı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde her hamilelik farklı oluyor Handan. Benim demem o ki Şeyda gibi olamıyorum diye kendinizi kötü hissetmeyin.

      Sil
    2. A ha ha, mesacı anlamamışım ben:-)

      Sil
  5. Lohusa kadın o betona, çıplak ayakla, bu mevsimde oturabilir mi yaaa...Sistit olacak acısından bebeği de göremeyecek gözü....:))))))sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. 10 günde 12 kilo anca gitti benim 16 kilodan. E bu kadın zaten hamile değil göbekliydi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Nebihan hamilemiydi ki o:)

      Sil
  7. Millet de buna özenip yemeden içmeden kesilecek, sonra yetersiz yetersiz çocuklar doğuracaklar Allah korusun!
    Ne gerek var böyle şeylere yaaa, gayet de yiyorum içiyorum valla, en doğal hakkım :))

    YanıtlaSil
  8. Ahh şu kilolar ahh :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.